کشف جسد در بیابان جنایت را فاش کرد؛ قتل پیرزن کرمانی با انگیزۀ سرقت طلا

۶

زن میانسال که به قصد سرقت طلاهای پیرزن کرمانی، وی را به قتل رسانده و جسدش را به بیابان‌های اطراف شهر ماهان برده بود، دستگیر شد.
رئیس پلیس آگاهی استان کرمان با اعلام این خبر توضیح داد که جسد این خانم مسن، سه روز پس از اعلام مفقودی کشف شده و پس از آن در تحقیقات پلیس مشخص می‌شود یک زن میانسال برای سرقت طلاهای مقتول او را به قتل رسانده است.
به گزارش فردای‌کرمان به نقل از پایگاه خبری پلیس کرمان، سرهنگ حمیدرضا میرحبیبی در تشریح این خبر بیان کرد: «در پی گزارش فقدانی یک خانم مسن به پلیس آگاهی، اقدامات لازم برای یافتن این فرد در دستور کار قرار گرفت تا اینکه پس از گذشت 3 روز جسد این زن سالخورده در بیابان‌های اطراف شهر ماهان کشف و مشخص شد این فرد به صورت عمد به قتل رسیده است».
وی افزود: «در این راستا با تحقیقات تخصصی ماموران پلیس آگاهی و واکاوی دقیق آخرین محل حضور مقتوله، خانمی میانسال به‌عنوان اولین مظنون قتل دستگیر و با توجه به اسناد و شواهد موجود به ارتکاب قتل به انگیزۀ سرقت طلاجات زن مسن اعتراف کرد».
رئیس پلیس آگاهی استان کرمان اضافه کرد: «در ادامه نیز این خانم میانسال پس از بازسازی صحنه و تشریح جزء به جزء نحوۀ قتل و انتقال جسد مقتوله به بیابان، با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد».

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.