مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان می گوید ارباب رجوع در کرمان از دستگاه های دولتی رضایت ندارد؛ ارباب رجوع ناراضی
مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان با اشاره به وضعیت نامناسب استان کرمان در رضایتمندی ارباب رجوع از دستگاههای دولتی گفت: برای حل این مشکل و بهبود وضعیت، میثاقنامه خدمت با فرمانداران تنظیم شده تا در جهت رضایت ارباب رجوع، شایسته سالاری، برقراری عدالت و ... تلاش کنند تا در نهایت منجر به اصلاح فرآیند اداری شود.
به گزارش ایسنا، مجتبی اسدی زاده اظهارداشت: بخشی از این پروژه بر بستر افکار عمومی اتفاق میافتد و قصد داریم ادبیات غالب فرمانداران و مدیران، رضایت ارباب رجوع باشد و این ادبیات با کمک روابط عمومیها اتفاق میافتد که این هدف با برگزاری این دورهها محقق میشود تا فهم صحیحی از افکار عمومی و نظرسنجی داشته باشیم.
وی در دوره آموزشی شناخت افکار عمومی ویژه روابط عمومیها که به میزبانی جهاد دانشگاهی استان کرمان برگزار میشود، اظهار کرد: گردهمائی روابط عمومیها کار ارزشمندی است که هر چند وقت یک بار اتفاق میافتد و تلاش میکنیم در همه سطوح بینالملل، پژوهش، فضای مجازی و عضوگیری کار کنیم تا ساختار روابط عمومی و اثربخشی دقیقتر شکل بگیرد و برگزاری دورههای آموزشی در همین راستا است.