آگهی عملیات اجرایی فاز دوم مجموعه کترینگ مکانیزه

۷۵

آگهی فراخوان عمومی ارزیابی کیفی مناقصه گران- مناقصه عمومی دو مرحله¬ای شماره 03-1402 م. ع

شرکت پاریز پیشرو صنعت توسعه (سهامی خاص) با شماره ثبت 3250 در نظر دارد “عملیات اجرایی فاز دوم مجموعه کترینگ مکانیزه ” را طی مناقصه عمومی دو مرحله¬ای به پیمانکار دارای گواهینامه صلاحیت حداقل رتبه یک تخصص ابنیه و رتبه سه تأسیسات به‌ صورت توأمان از سازمان مدیریت‌ و برنامه‌ ریزی‌ کشور واگذار نماید. بدین وسیله از کلیه شرکت¬هایی که دارای صلاحیت¬های مذکور می¬باشند، برای دریافت اسناد ارزیابی کیفی، تکمیل و تحویل آن¬ها به همراه مدراک مربوطه دعوت می¬گردد.
موضوع مناقصه: عملیات اجرایی فاز دوم مجموعه کترینگ مکانیزه شامل انجام کارهای ابنیه، تأسیسات مکانیکی و برقی ساختمان¬های مجموعه شامل ساختمان اداری، کترینگ، نگهبانی، ترانسپورت، اتاقک نگهبانی (سازه ساختمان¬های مذکور بتنی می¬باشد که در فاز یک اجرا شده است) و عملیات اجرایی ساختمان پست برق، محوطه سازی و …
مبلغ برآورد انجام کار: حدود 2،000،000،000،000 ریال
مدت زمان انجام کار: 15 ماه شمسی
محل اجرای کار: کرمان، شهرستان سیرجان، کیلومتر 40 محور سیرجان- نیریز، پروژه کترینگ مکانیزه
نحوه دریافت اسناد: برای دریافت اسناد ارزیابی کیفی، مناقصه¬گران از روز شنبه مورخ 16/10/1402 درخواست خود را به صورت کتبی که در آن شماره و موضوع مناقصه و آدرس ایمیلی که اسناد باید به آن ارسال شود، ذکر شده است، به آدرس ایمیل دستگاه مناقصه¬گزار به آدرس contracts@parizpishro.ir ارسال نمایند. دستگاه مناقصه¬گزار بعد از دریافت درخواست، اسناد مناقصه را به آدرس ایمیل ذکر شده در نامه درخواست مناقصه¬گر ارسال خواهد کرد و مناقصه¬گران باید بعد از دریافت ایمیل مذکور، تأییدیه دریافت را به آدرس ایمیل مناقصه¬گزار ارسال نمایند.
آخرین مهلت دریافت اسناد: روز پنج شنبه مورخ 21/10/1402
آخرین مهلت تحویل پاکات: پیشنهاد دهندگان بایستی اسناد ارزیابی کیفی و مستندات مربوطه را تا ساعت 14:00 روز سه شنبه مورخ 03/11/1402) به صورت فیزیکی به آدرس کارفرما در سیرجان یا تهران تحویل نمایند و رسید دریافت کنند. بدیهی است بعد از تاریخ مذکور پیشنهادی دریافت نخواهد شد.
محل تحویل پاکات:
 استان کرمان – شهرستان سیرجان- بلوار پیروزی، پلاک 79، ساختمان اداری شرکت پاریز پیشرو صنعت توسعه ، کد پستی: 7816947838- آقای خانی- شماره تماس: 09382887919
 شهر تهران- خیابان دکتر فاطمی- روبروی هتل لاله- پلاک273- طبقه همکف- دبیرخانه شرکت معدنی و صنعتی گل گهر- آقای موسوی ( بر روی پاکت حتماً نام شرکت پاریز پیشرو صنعت توسعه و شماره تلفن آقای احمدی 09122467013 نیز قید گردد.)
دریافت اطلاعات بیشتر: متقاضیان می¬توانند به منظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص پروژه، با آقای محیاپور شماره 5322-956-0913 تماس حاصل نمایند.
شرکت پاریز پیشرو صنعت توسعه در قبول یا رد یک یا کلیه پیشنهادها مختار است و تکمیل اسناد ارزیابی و تحویل آن هیچ گونه حقی را جهت شرکت در مناقصه برای مناقصه گران ایجاد نمی‌کند.

کمیسیون معاملات شرکت پاریز پیشرو صنعت توسعه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.