معاون استاندار مطرح کرد؛ بسته‌های پستی کرمان با تاخیر ارسال می‌شود

۷۲

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان با اشاره به اهمیت زیرساخت در توسعۀ تجارت الکترونیک، گفت: یکی از مسائل مهم در کسب‌وکارهای اینترنتی، اداره پُست است که شاهد تاخیر در ارسال کالا هستیم. پست کرمان نیروی کافی ندارد و از سوی دیگر مجوز استخدام هم ندارد که در حال پیگیری است و مرکز کشور باید در این حوزه مساعدت کند.
امیر حسن‌زاده ششم آذرماه در نشست تجارت الکترونیک و اقتصاد دیجیتال که با حضور رئیس مرکز تجارت الکترونیک وزارت صمت برگزار شد، اظهار کرد: مهم‌ترین مسئله در تجارت الکترونیک زیرساخت است که پروژۀ فیبر نوری در کرمان در حال اجرا است و تا پایان سال به اتمام می‌رسد و این پروژه اولویت اول ماست.
وی با تاکید بر پیگیری اتاق اصناف در زمینۀ کسب‌وکارهای اینترنتی در داخل استان و ایجاد شرکت حمل‌ونقل برای رساندن سفارشات، افزود: این کار موجب اشتغال گسترده خواهد شد و خوشبختانه در استان کرمان تجارت الکترونیک در بخش خصوصی فراتر از دولت فعال است.
به گزارش ایسنا کرمان، معاون استاندار کرمان در ادامه بیان کرد: ایجاد اشتغال خرد با کمترین هزینه در حوزۀ کسب‌وکارهای اینترنتی، شدنی است و باید به زنجیرۀ ارزش توجه داشت. به فروش و بازاریابی به‌طور پیوسته توجه کرد و این فضا در استان‌ها راه افتاده است. وی با بیان اینکه براساس تحقیقات، حوزۀ IT از خدمات به سمت صنعت آمده و اتفاقات خوبی در این حوزه در حال رخ دادن است، گفت: در اتحادیه اصناف کرمان، نرم‌افزاری طراحی و قیمت‌گذاری میوه و تره‌بار از میدان تا فروشگاه از این طریق انجام شده و اکنون ۵۰ درصد غرفه‌داران استقبال کردند و کار تیمی در حال انجام است.
حسن‌زاده در پایان بیان کرد: در دیگر واحدهای کسب‌وکار الکترونیک، چشم‌انداز خوبی در استان کرمان می‌بینیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.