دکتر مهدی جهانگیری رئیس گروه مالی گردشگری در بازدید از مجتمع معلولین فیاض بخش کرمان قول داد؛ احداث ساختمان جدید معلولین فیاض بخش کرمان توسط گروه مالی گردشگری

رئیس گروه مالی گردشگری کفت: در صورت تامین زمین مناسب توسط بنیاد نیکوکاری یاس فاطمه النبی، ساختمان جدید و مجهز برای معلولین مجتمع فیاض بخش ساخته خواهد شد.

وی به همراه روسای گروه مالی گردشگری در بازدید از مجتمع فیاض بخش وابسته به بنیاد نیکوکاری یاس فاطمه النبی با تقدیر از فعالیت پرسنل زحمتکش مجتمع و تقدیم هدایایی به کارکنان اظهارداشت: بازسازی کامل ساختمان قدیمی مجتمع در دستور کار قرار دارد و گروه مالی گردشگری این بازسازی را انجام می دهد.

مهدی جهانگیری افزود: در نظر داریم کلیه وسایل موردنیاز تیم توانبخشی ،کادر درمان، فیزیوتراپ وگفتار درمانی را خریداری و فراهم کنیم.

رئیس گروه مالی گردشگری از توسعه دو مرکز معلولین کرمان و جیرفت نام برد و افزود: امیدواریم با کمک مسئولان استان و همراهی پزشکان متخصص مرکز قدمی در جهت رفع مشکلات این قشر جامعه برداریم.

همچنین آقای فائض فرخی  از مدیران بنیاد نیکوکاری یاس فاطمه النبی در ابتدای جلسه گفت: در این مراکز توانبخشی و آموزش توسط یک تیم تخصصی و با استاندارد تعیین شده انجام می گیرد.

وی افزود: 86 نفر مددجو در این مراکز هستند و کار در این مراکز سخت وطاقت فرساست بطوری که معلولین این مراکز هر کدام مشکلات خاص خود را دارند.

فرخی بیان کرد: تفکیک معلولین با توجه به شرایط زندگی آنها و مشکلات در دستور کار قرار دارد و درصدد هستیم برای مددجویان اردوهای زیارتی و گردشی فراهم نماییم.

در ادامه وحیدی مدیرکل بهزیستی استان نیز از وجود بیشترین و بدترین معلولیت ها در این مرکز نام برد و افزود : با کمک بخش خصوصی ظرفیت پذیرش تا 200 نفر را در این مراکز داریم.

جیرفتفیاض بخشکرمانکمکگردشگریگروهمالیماهان تی ویماهان سیمامعلولین
Comments (۰)
Add Comment